Nejlepší zdravý chlebík z obchodu - Lidlovský čistozrňák

Ahoj všichni fitness maniaci! :)
Taky znáte takový ten pocit, kdy byste "něco zakousli"? U mě se to "něco" skoro pokaždé přemění na čerstvoučkou křupavoučkou kaiserku nebo jiný kousínek pečiva. No jo, jenže s pečivem by se to nemělo přehánět, a tak se vždycky snažim spokojit jen s jednou (a docela se mi to daří!).
Nedávno jsem však přišla na úžasnou potravinu, která mi tyhle chutě dokáže bohatě uspokojit a ještě mě po ní nehoní mlsná, protože je tak sytá, že už se do mě skoro nevejde ani vzduch, co dejchám. :) Řeč je tady o čistozrnném chlebu z Lidlu, který si konečně na zdravý jenom nehraje, ale i jím je! 

No není on fotogenický?


Ňamka!


Ke svačince nebo snídani mi stačí 2 kousky, které si namažu buď fit Lučinou nebo domácí fit vajíčkovou pomazánkou (kterou vám za chvíli taky ukážu!), přihodím k ním nějakou tu zeleninku a dlouho pak nemám hlad. :) 



Rozhodně doporučuji na tenhle chlebík mrknout, chutná skvěle, není v něm žádná pšeničná mouka a jeho nutriční hodnoty se mi taky zdají fajn. :) Vyfotila jsem vám i jeho složení!


Tak co na něj říkáte? Fešák, ne? :)

Komentáře

  1. Ahoj, moc se těším až napíšeš recept na fit domácí vajíčkovou pomazánku. Jinak díky za radu hned až pudu do lidlu tak si ho koupím. Super článek

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj,
    moc děkuji, to je milé! :) Zítra receptík nafotim, je rychlý, poměrně levný, zdravý a až směšně jednoduchý, tak snad se i ten bude líbit! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Chleba je super, jen si ho při nákupu dobře prohlížejte, narazila jsem na plesnivé (v jedné dodávce měli v našem obchodě plesnivé úplně všechny). Nechávám v lednici, aby se nezkazil.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za Vaši zpětnou vazbu! :)