Nejlepší zdravý chlebík z obchodu - Lidlovský čistozrňák

Ahoj všichni fitness maniaci! :)
Taky znáte takový ten pocit, kdy byste "něco zakousli"? U mě se to "něco" skoro pokaždé přemění na čerstvoučkou křupavoučkou kaiserku nebo jiný kousínek pečiva. No jo, jenže s pečivem by se to nemělo přehánět, a tak se vždycky snažim spokojit jen s jednou (a docela se mi to daří!).
Nedávno jsem však přišla na úžasnou potravinu, která mi tyhle chutě dokáže bohatě uspokojit a ještě mě po ní nehoní mlsná, protože je tak sytá, že už se do mě skoro nevejde ani vzduch, co dejchám. :) Řeč je tady o čistozrnném chlebu z Lidlu, který si konečně na zdravý jenom nehraje, ale i jím je! 

No není on fotogenický?


Ňamka!


Ke svačince nebo snídani mi stačí 2 kousky, které si namažu buď fit Lučinou nebo domácí fit vajíčkovou pomazánkou (kterou vám za chvíli taky ukážu!), přihodím k ním nějakou tu zeleninku a dlouho pak nemám hlad. :) 



Rozhodně doporučuji na tenhle chlebík mrknout, chutná skvěle, není v něm žádná pšeničná mouka a jeho nutriční hodnoty se mi taky zdají fajn. :) Vyfotila jsem vám i jeho složení!


Tak co na něj říkáte? Fešák, ne? :)