Ovesné jahodové knedlíčky s jahodovým přelivem ♥

Ahojky všichni! 


Přeju vám nádhernou sobotu! Dneska jsem se probudila v 9:42 a ten pocit lehkosti byl nepopsatelný. Nemusela jsem nikam vstávat, nemusela jsem se do ničeho nutit, měla jsem čas na sebe, na to, abych si udělala skvělou snídani (kterou jsem vlastně jenom vyndala z ledničky, protože to byl nepečený čokoládový avokádový dort, na který si ukážeme recept příště!! ) a jenom si sedla a přemítala, co budu dělat celý den.
Ta energie ve mně byla po ránu obrovská, a tak jsem se rozhodla, že dnešní den zasvětím aktivnímu odpočinku, úklidu a svým povinnostem, které třeba odkládám už delší dobu, nebo na které jsem neměla čas. :) Zítra mě čekají poslední 2 velké testy - němčina a biologie. Němčina je ok, biologie je už horší, protože mě vůbec nebaví a nezajímá, ale slibuji vám přímo tady a teď, že se na to aspoň podívám. :D Takže, můj dnešní plán už znáte, no a jaké máte plány vy? :) Určitě se nebojte ozvat do komentářů!!
No a teďka už k dnešnímu receptu. Rozhodla jsem se, že svýmu milovanýmu bráškovi udělám něco dobrýho k obědu, aby se mohl odměnit za jeho píli. Dneska byl totiž už od rána na zkouškách nanečisto, no a řekněme si upřímně, chtělo by se vám v sobotu brzo ráno vstávat, jet někam a tam dělat školu? Mně teda vůbec ne, proto jsem ráda, že to mám za sebou :D. No a čas tak nějak ubíhal a ubíhal, až jsem měla jenom 30 minut na to, abych teda něco připravila, a tak mě to napadlo! Ha! Udělám jahodový knedlíčky! napadlo mě, a tak jsem sáhla do lednice pro tvaroh, kterej tam nebyl, což bylo zklamání, takže jsem použila jogurt a i když pak knedlíčky neměly tolik bílkovin, kolik bych si přála, byly i tak výborné. :) 
Takže jestliže nemáte moc času nebo vás fakt honí mlsná a milujete sladký obědy, tak do nich určitě jděte, protože vám garantuji, že nebudete zklamaní!! ♥ 
PS jestli máte doma někoho, kdo je zdravé stravy odpůrcem, schválně mu zkuste udělat tyhle knedlíčky... to mu pak bude zdravá strava ještě dobrá!!
PS2 omlouvám se, že dneska nejsou k postupu fotky, recept jsem vůbec neplánovala dávat na blog, ale nakonec jsem si řekla, že se přece jenom podělím. :) Věřím vám, že to zvládnete i bez něj, protože jste šikulky!! 


Knedlíčky:
* 150g mletých ovesných vloček
* 1 bílý jogurt (150g)
* 1 vajíčko
* kokos
* 12 jahod

Přeliv:
* 7 jahod
* 1 banán
* trošičku mléka

Ozdoba:
* hrst nasekaných mandlí
* kokos
* křížaly
* cokoliv co máme rádi :)

Já jsem si mandle nasekala až před podáváním, když už jsem smoothie maker párkrát vymývala a to se mi ukázalo jako nepraktické, protože se pak kousíčky mandlí lepily na mokré stěny. Proto tomu předejdeme tak, že si jako první rozmixujeme hrst mandlí. Ty pak přesuneme někam do mističky a použijeme je až na finální dozdobení.
Větší hrnec si naplníme vodou, přidáme špetku soli, přiklopíme pokličkou a dáme vařit. Mezitím si připravíme knedlíčky.
V misce si smícháme 150g namletých ovesných vloček s bílým jogurtem a vajíčkem. Vzniklé těstíčko bude mokřejší, a tak ho necháme chvilinku odstát a pak se ho za přidávání kokosu snažíme zpracovat, určitě však ne do nelepivé konzistence, kokosu stačí opravdu malinko. Těsto nedoslazujeme, protože přeliv i vnitřek knedlíčků bude dostatečně sladký sám o sobě. :) Teď už stačí obalit zhruba 12 jahod v těstě a vyválet je do pěkných kuliček.


Voda se nám už vaří, a tak knedlíčky postupně přendáme do vařící vody a necháme je vyplavat nahoru.


Po vyplavání je vaříme zhruba 8 minutek.


No a mezitím, co si tak plavou nahoře, si připravíme přeliv ze zhruba 7 rozmražených jahod, banánu a trošky mléka, aby vzniklá směs nebyla moc tuhá, ale zároveň ne moc řidká. Množství mléka, které jsem přidala, jsem vám vyfotila a můžete ho vidět na obrázku níže. :) Mixujeme.


Knedlíčky pak po uvaření vyndáme do cedníku, aby pěkně okapaly, a můžeme servírovat. :) My si porce rozdělili na 2, takže jsem si slavnostně nandala 6 knedlíčků, polila je přelivem, posypala kokosem, křížalkama a mandlema a už jsem si jenom mlaskala a pochutnávala. A víte co? Brácha mi pak řek, že si nedá a radši si udělal caprese, takže hodným sestrám a jahodovým knedlíkům zdar! :D



Užijte si víkend a pěkně si odpočiňte,
dobrou chuť vám přeje vaše





Komentáře