Osvěžující kakaová roláda bez mouky

Ahojky všichni fitness maniaci!

Léto je v plném proudu, večerní grilovačky jsou v plném proudu a taky letní párty jsou v plném proudu. Těch party se dneska budeme držet, protože vám ukážu parádní recept na jednoduchou, lehounkou a chutnou roládku, která bude nízkotučná a bez mouky a rozhodně s ní budete na každé zdravé (i nezdravé!!) párty za hvězdu. 
Tenhle recept vznikl úplnou náhodou, dostala jsem prostě včera chuť na roládu a šla tvořit do kuchyně. Musím vám říct, povedla se hned, takže ji určitě zvládnete taky!
A poslušně hlásím - plavkové sezóně jsem skoro podlehla. Tenhle týden jsme se byli s přítelem koupat už 3x a já jsem se - POZOR - ani jednou nestyděla! Takže mám ze sebe opravdu radost, a i proto si teďka dopřeju tuhle úžasnou věcičku s vámi. :3 Jdeme na to!


Na úžasnou roládku budeme potřebovat:
Těsto:
* 50g namletých ovesných vloček
* 4 vajíčka (odděleně)
* sladidlo (javorový sirup)
* mléko na naředění
* kakao

Náplň:
* 1 polotučný tvaroh
* sladidlo (javorový sirup)
* kakao
* 1 banán


Nejdříve si předehřejeme troubu na 180°C, poté si oddělíme žloutky od bílků. Z bílků ušleháme sníh, ke žloutkům přidáme kakao a po troškách přidáváme vločky a střídavě ředíme mlékem do hustější konzistence, osladíme.



Poté smícháme obě části dohromady a vzniklé těstíčko rovnoměrně nalijeme na pečícím papírem vyložený plech. :)



Pečeme 10 minutek a hned po vyndání roládu srolujeme a necháme vystydnout.


Mezitím si smícháme tvaroh se sladidlem a kakaem a připravíme si banán. Když je těsto vychladlé, pomažeme ho náplní a na začátek plácnem banán, rolujeme, balíme do alobalu a necháme odpočívat aspoň 2 hodinky v ledničce. Potom už jen krájíme a degustujeme! :)


Doufám, že recept vyzkoušíte a dáte vědět! Včera jsem ho házela na svůj Instagram (@KateFit29), kde mne můžete sledovat a můžete zčeknout i další prémiové recepty!
Příště se vrhnu na lívanečky bez mouky a wafle a vyzkouším konečně i nějaký ten slaný receptík, takže se máte na co těšit! :)
Mám vás moc ráda,
Vaše KateFit29. 

Komentáře

  1. Odpovědi
    1. Děkuji!! :) Roláda je fakt vytuněná a chutná naprosto božsky, určitě zkus! <3

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za Vaši zpětnou vazbu! :)