Rychlá jahodová zmrzlina bez mléka a přidaného cukru

Ahojky všichni fitnessáci!

Nejdříve ze všeho mi dovolte Vám všem popřát krásné léto a ještě krásnější prázdniny! Konečně začíná ten čas pohody, na který jsem se tak těšila a od září i připravovala. :) 
Tenhle rok si říkám, že už kašlu na nějaký stud v plavkách. Vím, že jsem se usilovně snažila celý rok, a že mě to moc bavilo, takže není jediného důvodu, proč bych se měla venku stydět ukázat. Bude mi to trvat asi trochu déle, protože mám už od dětství panickou hrůzu z plavek a hrátek u bazénu, ale tenhle rok to bude jiné. Rozhodla jsem se, že překonám svoje limity a budu sebejistá a hrdá. Tohle je tedy můj letošní challenge, na konci léta vám dám vědět, jak dopadl. :) A teďka je řada na vás, co říkáte? Zkusíte se mnou něco, co byste jindy neudělali? Překonáte se? Napište mi dolů pod článek, držím vám palce!!
No a teďka rovnou k našemu rychlému receptu. :) Chtěla jsem ho sem hodit už v červnu, ještě před letní sezónou, ale měla jsem toho nakonec tolik, že jsem na něj úplně zapomněla a na začátku července jsem odjela na 2 týdný do Anglie (článek o jídle tam už brzy!!!).
Tahle rychlá jahodová zmrzka je naprosto úžasná. Fakt mám radost, že jsem jednou zkusila vzít pár ingrediencí a pomixovat je, protože se to vyplatilo. Je lehounká, osvěžující, přírodně sladká a co víc, je bez mléka, takže je vhodná i pro všechny vegany! Jupííí! Takže jdeme na to. :)



Na rychlou jahodovou zmrzku bez mléka budeme potřebovat:
* 1 banán
* 8-12 mražených jahod (množství je na vás)
* 3 lžíce jablečného pyré (doporučuji od Alnatury, mají takovou obří lahev bio jablečného pyré a je fakt výborné a bez přidaného cukru!)

No a to je všechno. :)
Postup je naprosto jednoduchý. Všechny ingredience pomixujeme dohromady do hladkého krému, který pak už jen přesuneme do mističky, nazdobíme a vychutnáváme až do konce! Jenom doplním, že zmrzka je nutná honem rychle sníst, jinak se vám rozteče, ale pak by se určitě dala zamrazit i jako sorbet. :)


Zmrzku určitě vyzkoušejte a těšte se na další moje letní recepty! 
Mám vás všecky moc ráda,
KateFit29. :)

Komentáře