Proteinové palačinky ze špaldové mouky ♥

Krásné pondělní ráno, přátelé! 

Hned na úvod mi dovolte Vám všem poděkovat za všechny Vaše hlasy do ankety Blogerka roku 2016! Jsem z toho hrozně happy ještě teď a už vymýšlí, jak bych Vás za ně odměnila. Tak se nechejte překvapit! :) 
S mamkou jsme nakonec předávání navštívily, bohužel ne jako nominované, ale jako hosté, co si svoje místa koupili. I tak to bylo ale naprosto boží, potkala jsem svou idolku, za což jsem hrozně šťastná a celý večer pro mne byl velmi inspirativním a poučným. Popravdě si nedokážu ani představit, že bych před tím publikem takhle stála já, takže je asi nakonec dobře, že jsme to tenhle rok nechali, hihi.. :D
No, to by bylo tak skoro vše k tomu, co se teď kolem mě dělo. V pátek jsme měly s maminkou svátek a já vám musím říct, že jsem si ho táááák užila! Od svojeho milovaného mužíčka jsem dostala zájezd na adventní tržíky do Vídně, kam se hrozně moc těším, a od mých milovaných rodičů plavbu lodí do německé Pirny a Königsteinu. Takže prostě paráda a už se nemůžu dočkat! Na té lodi si to tradiční cukrovíčko a svařáček prostě dám, takovéhle akce se musí užít se vším všudy, a ještě když máte kolem sebe svoje nejbližší, hihi. 
No a teďka už k dnešnímu receptíku, který vznikl naprosto spontánně, když jsme si s mym bráškou řekli, že si uděláme nějakou dobrou véču. Naše volba padla na palačinky a ne tak ledajaké - proteinové! Můžu říct, že jsem ta nejpyšnější sestra na světě, protože jejich přípravu zvládl T. naprosto bravurně a jestli to právě čteš, tak tě hrozně moc chválim, byly výborné! :) 
Jinak chystám vánoční edici receptíků, kterou asi odstartujeme na Mikuláše, máte se rozhodně na co těšit! V ledničce mám už těstíčko na bezlepkové linecké a celozrnné perníčky, ale ty se asi moc nepovedou, protože je těsto jako beton, tak uvidíme, hihi! :D A teď už dost povídání, jdeme rovnou na recept!


Na 3 porce těchto úžasných proteinových palačinek budeme potřebovat:

* 150g celozrnné špaldové mouky
* 3 odměrky proteinu (máme jahodu a palačinkové těsto bylo růžové, jůůů!)
* 2 vajíčka
* 2 lžičky medu
* 1 a 1/2 hrnku vody

+ dobrůtky nahoru, my používali odtučněný tvaroh smíchaný s jogurtem a lžičkou medu dovnitř, 2 rozpuštěné kostičky 80% čokolády, oříšky a rozehřáté jahody :)

Postup je velice jednoduchý! Prostě si jenom smícháme mouku s proteinem, přidáme vajíčka, vodu a 2 lžičky medu, které metličkou dobře zapracujeme do těsta. Potom už jenom opekáme, zdobíme a vychutnáváme! :)
A teď pár fotek z příprav:

Těsto nevypadá nejvábnějc, ale ten výsledek!! ♥



Mimochodem bych Vám chtěla popřát tu nejkrásnější první adventní neděli! Dostali jsme se už do vánoční nálady? Já už zdobím pokoj, pouštím na plný pecky Mistletoe od Biebera a All I want for Christmas is you, ale pořád ne a ne se do těch Vánoc dostat. :D Jestli máte nějaký super tip, jak se na ty Vánoce naladit, určitě sem s ním!



Dobrou chuť
vám s láskou přeje vaše



Komentáře