Proteinové lívance se stracciatellovým krémem ♥

Ahojky všichni fitnessáci a fitnessačky! Přeji vám všem nádherné pondělí.

Pondělí. Čerstvý start do dalšího týdne. Den, kterým začíná další úžasná podkapitola našeho života. Takhle chci, abyste vnímali pondělí, pozitivně. Abyste se po víkendu cítili plni energie a těšili se na to, co se vám tenhle týden přihodí nebo koho nového potkáte. Nikdy přece nevíte! Takže nahoďte svůj krásný a široký úsměv, hlavu vzhůru a vkročte do nového týdne s pocitem, že zvládnete všechno, co budete chtít (Protože potom to opravdu zvládnete!).
Můj cíl, se kterým vstupuju do nového týdne, je absolovat nějaký HIIT workout.
Ano, zdá se to jako naprostá banalitka a obdivuju vás všechny, kteří ho máte na denním pořádku, pro mě je to pořád oříšek. :D Protože se začíná pomaličku (Ale jistě!) blížit jaro a teplo, rozhodla jsem se trošku pozměnit rozvrh cvičení. Teďka cvičím 5x do týdne v posilovně silově, jako rozehřívačku mám před každým workoutem asi 5 minut švihadla, no a když nepočítám občasný lítání za autobusama nebo tělák, tak v podstatě to cardio vůbec nedělám.
To jsem se rozhodla změnit, a to tak, že né, že budu jezdit na eliptickym trenažéru jako blázen každej den alespoň 45 minut, ale začnu dělat HIIT. Zezačátku 1-2x do týdne a uvidíme, jak mě to chytne, nebo jaké budou výsledky, posilovat ale budu určitě i nadále, jenom asi ne tak často. :)
Posilovnu takhle jedu už od září, takže si myslim, že by to mohla bejt zajímavá změna, díky který zase tělo zažije něco jinýho, možná si posílim i srdíčko, dokážu odstranit nějakej ten přebejvající tůček a kondice by mohla být zase trochu někde jinde. Co si o tom myslíte? Půjdete do toho se mnou nebo už takhle cvičíte? Nebojte se ozvat!! :) 
Přemýšlím, že bych mohla udělat nějaké srovnávací fotky před a po, ale můžu vám říct, že se zatím docela stydím, tak uvidíme, jak to dopadne. Na mojí FB stránku asi v průběhu tohohle týdne postnu výsledky z druhého měření tohohle roku, tak jsem zvědavá, jak moc se moje tělo od ledna změnilo, uvidíme. :)
No a nyní už k lívancům. Jak já je miluju! Tyhle jsou bez přidaného cukru, mouky a plné proteinu, takže vás zasytí, připraví na cvíčo a ještě si u nich budete pochutnávat a říkat si, že ta zdravá strava přece není tak špatná. :) Připraveni? Tak jdeme na to!


Ingredience, které budeme potřebovat na 2 porce: 
(PS jako snídaně do postele pro druhou polovičku famózní!)

lívanečky:
* 1 hrnek mletých ovesných vloček
* 1 dávka proteinu (používám vanilkový :))
* 2 vajíčka
* 1 hrnek vody

stracciatellový krém:
* 1 vanička nízkotučného tvarohu
* 2 kostičky vysokoprocentní čokolády

na dozdobení:
* banán, kokosové chipsy, oříšky


Postup je velmi jednoduchý. Všechny ingredience na lívanečky smícháme dohromady v hustší těsto, které pak po lžících lijeme na rozehřátou pánev a opékáme tak dlouho, dokud těsto nezmatní a nevytvoří se v něm bublinky, pak otočíme. Lívanečků nám dohromady vznikne asi 18, takže na jednu porci nám to vychází asi 9 lívanečků. :) 1 lívaneček = 1 lžíce těsta, kterou dobře rozetřu do stran.



Na krém si rozpustíme ve vodní lázni 2 kostičky vysokoprocentní čokolády (doporučuji 81% z Lidlu!), které pak přimícháme do tvarohu. Jak bude tvaroh studený a čokoláda horká, udělají se nám miniaturní kousíčky čokolády - stracciatella.
Lívanečky pak pomažeme krémem a na talíři je vyskládáme tak, jak se nám bude líbit, já jsem si pro vás dnes nachystala 2 způsoby - do výšky a kolem talíře. Který se vám líbí více? :)
Potom už jen lívance dozdobím nakrájeným banánem, pocáknu čokoládou, kterou jsem si nechala stranou a dozdobím kokosovými chipsy, oříšky a čímkoliv, co mi na nich chutná. :)



Tak co, vyzkoušíte tyhle drobky? :) Já doufám, že jo, a taky doufám, že vám budou chutnat alespoň z části tak, jako mně a mojemu milovanému bríškovi Tomíkovi, kterému je dnes btw. 15 let!!  Všechno nejlepší, prde... 


Mějte se krásně, užijte si nádherný týden a makejte na sobě i nadále!! 
Dobrou chuť vám přeje vaše


Komentáře